Thursday, June 10, 2010

توصیه سپاه به جوانان تركيه

رئيس بنياد حفظ و آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس از جوانان تركيه خواست تا قايق‌هاي اسرائيلي را به غنيمت بگيرند.

سردار سيد محمد باقرزاده رئيس بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس در گفتگو با فارس گفت: جوانان فهيم تركيه بايد از تجربه ارزنده نيروهاي رزمنده ايراني در به غنيمت گرفتن تانك‌هاي رژيم بعثي صدام بهره‌گيري كنند.

به تازگي بنگاه‌هاي خبري وابسته به رژيم صهيونيستي از اعزام به اصطلاح 400 دانشجوي اسرائيلي در قالب يك ناوگان دريايي به سوي آب‌هاي تركيه به منظور ايجاد ارتباط با مخالفان دولت مردمي تركيه خبرداده‌اند.

سردار باقر زاده با اشاره به اين موضوع پيشنهاد داد: در صورتي كه رژيم صهيونيستي جرأت دست زدن به چنين اقدامي را داشته باشد، بايد جوانان شجاع ترك، ناوگان اعزامي رژيم غاصب صهيونيستي به سواحل تركيه را به غنيمت گرفته و پس از پياده كردن دانشجويان اسرائيلي، قايق‌هاي مورد اشاره را همراه با مقادير قابل توجهي دارو و مواد غذايي و ديگر مايحتاح ضروري به سوي بندر غزه گسيل دارند.

.

چند مطلب پيش درباره تركيه و نقش آن نوشته بودم ،حالا نقش تركيه با مشاهده راي آن در شوراي امنيت معلومتر مي شود..آيا سياست درست اسرائيل و امريكا و عدم درگيري بيشتر با تركيه سر كشتي هاي اعزامي تركيه كه اين خود جاي كلي بحث داره رو سياست ايجاد تشنج در خاورميانه را نقش آب نكرد.. حالا تركيه براي رد گم كردن توسط لابي هاي خود در اتحاديه اروپا و امريكا دليل كار خود را عدم پذيرش خود در اروپا مي داند ..ولي اين چيزي جز تذوير و رياكاري تركيه نمي باشد.
وجالب اين كه جناب سردار از جوانان مملكت خويش دست شسته و ناميد شده و به جوانان ديگر روي آورده.تا اهداف آنها را پياده كند

No comments:

Post a Comment